کتابخانه عمومی جلال آل احمد خرمدشت

به کتابخانه عمومی جلال آل احمد خرمدشت خوش آمدید

کتابخانه عمومی جلال آل احمد خرمدشت

به کتابخانه عمومی جلال آل احمد خرمدشت خوش آمدید

کتابخانه عمومی جلال آل احمد خرمدشت

کتابخانه عمومی جلال آل احمد(کمالشهر) در تاریخ 10 / 9 / 1395 در محله خرمدشت افتتاح شده است.

آدرس ما: خرمدشت-خیابان میثم 3 کوچه نیلوفر 2 ساختمان دارالقران



ساعت کار کتابخانه به شرح زیر است:
شنبه تا چهارشنبه
7:30 صبح الی30: 7عصر
پنج شنبه: 30: 7 صبح الی 30: 13 ظهر

آخرین مطالب


بعضی داستان‌ها آن‌قدر لطیف و روح‌بخش است که هرچند سال هم که داشته باشی، می‌توانی سوار بر بال‌های قدرتمند خیال همراهشان به دوردست‌های دلخواه سفر کنی، دوردست‌هایی که شاید هرگز پای جسمت به آنجا نرسیده؛ اما آن‌گونه با تو آشنا و صمیمی‌اند که گویی سال‌هاست با آن‌ها معاشر و مأنوس هستی.

داستان‌های «هوشنگ مرادی کرمانی» نویسنده‌ شهیر و نام‌آشنای ایرانی از لطیف‌ترین داستان‌هایی است که در حوزه‌ ادبیات فرهنگ مردم ایران با زبانی ساده و خودمانی نوشته شده و نه‌تنها در کشور ما که در سراسر جهان طرفداران بسیاری دارد. نوشته‌های ساده و کلام شیرین مرادی کرمانی، شناسنامه‌ ادبیات معاصر کودک و نوجوان ایران در جهان است. جایزه‌ جهانی هانس کریستین اندرسن، جایزه‌ کتاب سال ۱۹۹۴ کودکان و نوجوانان اتریش، سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه‌ دوازدهمین جشنواره‌ فیلم فجر، جایزه‌ مهرگان ادب، عنوان نویسنده‌ برگزیده‌ کشور کاستاریکا و جایزه‌ خوزه مارتینی در سال ۱۹۹۵ از جمله جوایزی است که آثار این نویسنده‌ بزرگ کرمانی به خود اختصاص داده است.

«تنور و داستان‌های دیگر» شامل ۱۶ داستان کوتاه جذاب است که هریک دنیایی از عاطفه و احساس پیش روی خواننده می‌گشاید و پشیمانی از خواندن این کتابِ اثر هوشنگ مرادی کرمانی، خالق داستان‌های مجید، محال به نظر می‌رسد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۰۱
افسانه شیرازیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی